معاون رئیس جمهور از انجمن اسلامی بازدید بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

معاون رئیس جمهور از انجمن اسلامی بازدید بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang

معاون رئیس جمهور از انجمن اسلامی بازدید بیماری های کلیه Shijiazhuang HospitalRecently، هوی Guizhi، انجمن اسلامی، معاون رئیس جمهور از استان هبی بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang بازدید کردند. در طول سفر، او با بیماران مسلمان از خانه و خارج از کشور ابلاغ شده است. ستایش او بالا به خدمات با کیفیت بالا در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه داد.
رئيس جمهور هوی گفت جمعه روز عبادت اسلام است، در هر بعد از ظهر جمعه آنها را "عبادت مناره" در مسجد از کالج اسلامی است. و بیماران از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang آن حضور خواهند داشت.
گفته شده است که تمام بیماران مسلمان در وزارت بین المللی می تواند "درمان خاص لذت می برند، هر یک از آنها دارای یک ترجمه عربی (ترجمه به مسلمانان است)، و بیمارستان آشپزخانه ویژه ای برای آنها آماده شده است. علاوه بر این، بیمارستان را برای آنها قبل از همه از جشنواره های خود را مرتب. این خدمات مراقبت انسانی به دست آمده ستایش از بیماران مسلمان در خانه و خارج از کشور.
لیو پان، رئیس اداره بین المللی گفت: بیمارستان در خط با مفهوم سالم انسانی و دین ملی احترام بگذارند. در نظر گرفته است که زبان مشکل بزرگ برای بیمار به درمان در خارج از کشور است، به طوری که آنها ترجمه برای هر یک از بیمار مرتب آنها را به همراه در طول درمان. چه چیزی بیشتر، مترجم بیمار برای حل مشکلات از زندگی روزمره برای اطمینان از بیمار می تواند درمان بدون هیچ گونه نگرانی بیش از حد را کمک خواهد کرد.
"هر روز، دکتر دستور غذا برای من با توجه به عادت های غذایی من است." سلیم گفت، که یک بیمار از عربی است. در طول مدت بستری، او نه تنها می توانید تمام مواد غذایی او می خوردن اما همچنین می تواند صحبت و کار با برادران مسلمان که این باور رایج است. "بسیار سپاسگزار به بیمارستان برای مسلمان ما، این خانواده بزرگ، به ارائه این خدمات، آنها واقعا متفکرانه است."
پس از بازدید، رئیس جمهور هوی گفت که او بسیار سپاسگزار به تمام کسانی که آثار بیمارستان برای ایمان مذهبی انجام شده است. او همچنین با توسعه، بیمارستان چین اقتصادی بیماری های کلیه Shijiazhuang گفت می تواند یک بیمارستان در "کمربند و جاده" برای خدمت به مردم بیشتر در اطراف کلمه ساخت.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: